Ordförståelse

När jag kom hem från innebandyn idag, där vi varit för att se när Emilias lag spelar match, så rapporterar maken till mig att Phipi dricker mycket citronvatten (något som maken är galen i).
Jag svarar honom att det är väl bra... kanske.... Jag menar, citronvatten är ju bra mot förebyggande av infektioner i underlivet. Och är det någonstans hon samlar bajs, med sina sprutlackeringar, så är det ju i underlivet.

Maken tittar frågande på mig och jag funderar på om jag nu sagt ngt galet igen.
Ni vet... saker som man hör, tar efter, men visar sig vara helt fel.
-"Underlivet?"
-"Eh... ja.... underlivet? Klart du vet vad ett underliv är!"
- "Jo.... men... det är bara att när de kommer från dig, är man mer van att det kallas för Fitta..."

Det är ju skönt att man reagerar på det väsentliga och att information går fram.

Kommentarer
Postat av: Satu

Haha jag tycker ju bara mer och mer om dig och den här bloggen!!! HAHA

2010-10-23 @ 13:01:12
Postat av: Cin

;-) tihi ;-)

2010-10-23 @ 22:34:27
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0