Oooops!

Ganska mysig känsla faktiskt.
Den där huden mot huden känslan.

Mindre roligt när jag inser att det är min flaffamage som lagt sig i ett veck.
Som en bit vikt tyg.
Ungefär samma konsistens som brösten nu när de inte innehåller annat än lite slappa fettceller... Flaffiga, mjuka och går faktiskt att bädda med ;-)

Den har liksom slappat till sig lite och den där sista lösa biten måste underhållas på ett sätt som jag inte gör just nu. Men jag har även hört att rockring är bra.... och det kan jag nu köra utan själva ringen :-)
Det är ju bra.. det är ju typ.. eh.. possitivt.

Roligt:
Vad heter Mega Påse på Finska... hihihihihi!

Kommentarer
Postat av: nillo

Mega p....i

2010-10-29 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0