Jag dör!!!

HA HA HA HA HA HA!!

Jag sitter här i godan ro, pillar lite på datan... och planerar lite. Tvn är på i bakgrunden och det är det där programmet, töntiga skiten med Filip och Fredrik när de ska fixa par åt någon... bla bla bla....

Sen är det någon som drar min uppmärksamhet!
KPR!!
KVINNOR FÖR PORRFRIA RELATIONER!

OMG!!

Jisses.... ha ha ha ha....
Först trodde jag att de hade startat en förening för kvinnor som ville, men inte kunde ha sex.... eller... ja, bara fick onanera hela tiden för ingen hade sex med dem.

Sen... när jag sökte på deras "reklamfilm" som de gjort, fann att de var en förening för kvinnor som levt med porrmissbruk (ex män som glor överdrivet mycket på porr) eller levt med någon som missbrukar porr.... ja, då var det ju inte hälften så roligt.....
Tills jag kom på... att de ger stöd till de kvinnor som lever med män som väljer porr framför dem... då var det roligt igen.

Om de lider så mycket av att deras partner glor på porr... lämna dem!
Alternativt spela in en porrfilm själv så de kan glo på frugan sin ist för främlingar....


Kommentarer
Postat av: Satu

Vi tittade också på det programmet. =) Riktigt roligt. Vi hade spelkväll efter det att Saga somnat. Riktigt trevligt att få lite speltid tillsammans. Nu måste jag skynda mig att lägga mig innan han somnar.... =)

2010-10-25 @ 23:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0