Innebandy

Japp, då har jag varit med dotra på hennes 2a innebandyträning och jag tycker det hela är enormt skoj.
Svårt bara att sitta tyst och inte säga ngt när man ser barnen spela.
Det enda som får mig att gapa "tyst" är att jag faktiskt inte har den blekaste aning om något när det gäller innebandy. Det hindrar mig dock inte att pipa till när jag tycker att de ska springa lite snabbare eller gå på lite hårdare.
Annars håller jag mig till att mumla samt se till att bita på naglarna när jag annars skulle skrika högt....
... det är trots allt bara träning ;-)

I morgon är det ÖF
Det har jag stenkoll på idag. I sista minuten innan läggdags, har jag nu slängt in alla Phipi´s kläder i tvättmaskinen då hon i dag bajsade ner den sista rena bodyn.
Oliwer var dessutom hemma sjuk idag, och det ser ut som om han blir hemma igen i morgon. Emiias träning verkade sätta igång hennes förkylning så vi får se hur det är i morgon.
Ev får de vara hemma själva om de är för dåliga för skolan....
Återstår att se om Phipi blivit snorig, då hon hostade en aning nu i kväll och låter rosslig i halsen. Hon har inte varit förkyld ngt ännu så jag vet inte riktigt hur hon kommer reagera på att inte längre kunna andas genom näsan.
... sååå...
Om alla kidsen blir hemma, så blir det ingen ÖF i morgon.
Då blir det till att sätta igång med sortering av Hönshuset ist.
Makens lådor med sladdar och kablar fick jag INTE röra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0