Hemma igen :-)

Äntligen hemma igen.
Inte för att det var hemskt att vara där jag var, men det var hemskt att vara utan min kära make och mina djur.

När vi kom hem tog det ngn sekund innan Phipi var beredd att släppa min arm för att kliva över i pappas famn.
- "Vem i helskotta var han" liksom.
Dessutom talar han ju lustigt... så... tydligt ;-) fniss.

Hela bilresan gick jättebra med alla kidsen! Underbart!
De har jobbat hårt med sina läxor, alla dagar utom den första. Samtidigt som vi har studerat mycket om Finska Vinterkriget, så min morfar var med i det. Det finns många special böcker om detta och av 27 kompanier, så var det 4 st av alla Finnar som var från Terjärv när de åkte till Tyskland 1918-1919 för att utbilda sig i kriget mot Ryssland.

Fotografierna från förr har även gåtts igenom noga:


Britt och Göran (eller Ronny och Ragge som Oliwer sa)


Min mor 3 år gammal


Mommo & Phipi

Thailand har blivit bokat oxå, och jag inbillade mig tidigare att det var Koh Lanta..... men det är till Khao Lak vi ska :-)
Emerald Beach... den 29e Mars 2011 :-)

LÄNGTAR!!

Nu Börjar vikt och tränings program :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0