Done.. check... done

Ja...
Det här gången svär jag... DET BLIR INTE NGT LÅNGT INLÄGG för jag har inget att skriva. Skallen är full av huvudvärk som jag hoppas inom kort skall botas av en spänningsavslappnande reflex ;-)
Trots misstaget i går (glömma nycklar så jag tvingas avbryta firandet av min kära systerdotters 7års dag) så har han idag ansträngt sig till det yttersta för att säga allt rätt, göra allt rätt OCH innan jag önskar att han skulle fixat det.
Antingen är han extremt duktig på "make up" eller så är han bara så fruktansvärt kåt att det går av bara farten ;-)
Jag bryr mig inte det minsta vilket faktiskt så länge han fortsätter ligga på plus hela vägen ut!

Nu har jag iaf beställt inbj korten till dopet.
Det blev färdiga iaf... eftersom vi är sent ute, och det tar ca tre dagar innan de kommer och jag ÄR SÅ KASS att jag glömde bort att fixa när vi var på shopping runda idag.
Om maken skulle fixa kort, för att jag skall tillverka inbjudningarna själv, så skulle de inte bli postade förrän i slutet av nästa vecka.... liiite tajt med tid.
Dessutom skulle jag få fruktansvärd skrivkramp som säkerligen skulle leda till en infektion som i sin tur skulle göra att mina händer totalt skulle ruttna bort och falla av.... eh... ja, hur som helst... jag orkar inte skriva för hand.

Nu är klockan mycket och om vi skall hinna med både snusk och film så lär vi lägga på ett kol... man är ju liksom inte 20 längre.... inte ens 30 faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0