Ballonger

Tänk vad det är kul med ballonger.
T o m för stora barn.

Vi har tillbringat tid hos E & M, mycket mycket trevligt!
Huset deras är så fint!
Och jag fick sådan inspiration till vårt hus, så jag längtade hem efter att ha sugit i mig alla detaljer.
Men när jag kom hem kunde jag inte riktigt placera dem... :(
Så jag måste bygga ut vårt sovrum... bygga ut Philippas rum.... bygga ut och om badrummet samt köpa nya möbler till vardagsrummet.
Misstänker att maken kan tycka att det är måttligt roligt :(
Men efter disk med honom så skall iaf Phipis rum fixas till lekrum :-)

Kommentarer
Postat av: Satu

Men så trevligt att det blev en spontandate i Vittinge med mellan mammor och bebisar =) Hade fullt hus här hemma hos mig med. Nästa gång slår vi ihop =) Trevlig helg. Kramar

2010-10-22 @ 17:06:06
Postat av: Cin

Absolut, Låter perfekt :-)

2010-10-22 @ 17:16:38
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Emelie

MYCKET trevligt!

Kul att träffa någon där pratet liksom inte tar slut. När det känns som man kan prata i evigheter om allt och inget.

Det gör vi om:-)

2010-10-22 @ 20:20:21
Postat av: Cin

Tack detsamma :-)

(Jag ska ha matta)

2010-10-22 @ 20:38:37
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0