ALS

. ALS (ser inte ut att ha åldrats det minsta, oförskämt!!) kom över och lockade med aerobics, pump eller stepp! Längtar tills jag vågar, men backar i dagsläget då jag vet vilka kroppsliga skador som kan uppstå. Wiplash skada från fettsvall, kraschade knän .... Tror inte utlandsförsäkringen täcker det ;) Nej, vi nöjer oss tillsvidare med lagom gung på valkarna med hjälp av promenader. Någon gång måste väl även mitt fett börja brännas! Over and out from Suomi! Day one! (pga fel i publiceringen kom inl 1 och 2 aningen i osynk)


Kommentarer
Postat av: als

Tack, jag gillar smicker, mer sånt!

Kan det ha ngnting att göra med att jag de senaste xx åren nöjt mej med att fylla 38, 38, 38, 38......

2010-10-06 @ 07:29:49
Postat av: Nillo

Håller med till fullo cinna...men ALS ; 35 räcker ;-) kraaaammm

2010-10-06 @ 22:00:34
Postat av: Mia

Det måste bli en långt inlägg när du är tillbaka i verkligheten, saknar verkligen din blogg...

hoppas du har det bra

massa kramisar

2010-10-08 @ 11:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0