Vilken dag!

Först kom det ett par och skulle titta på huset. De funderar på att bygga ett likadant så de ville se det live och ställa lite frågor.
Vilket var helt fine :-) Trevligt att vår säljare tänkte på oss.

Efter det blev det till att kasta sig i bilen och skjutsa kidsen till sina polare. Och när jag kom hem så ville inte Phipi sova, trots att hon var så enormt trött.
Vid 11 tiden skulle prästerna komma, och hon somnade till slut strax innan. Normalt somnar hon runt 09.00 - 09.30.
När de väl gick så lade jag mig en snabbis med Phipi, och somnade självklart ;-)
Vaknade av att telefonen ringde, och det var Milis som ville hem. Lagom när vi kom hem så hann vi snacka lite och sedan var det dags att bege sig ut igen för att plocka hem Oliwer.

Eftersom det var träning i dag för båda två, och klockan helt rusat iväg, så var det bara att slänga i dem lite käk och sedan bege sig till träningen.
En sväng till Heby för att tanka och sedan hem igen.
Som tur är gjorde maken käk när han kom hem, och sedan var det dags att plocka hem kidsen från innebandyn.

Nu sitter jag här och försöker komma på vart fan dagen har tagit vägen .... I morgon är det onsdag och jag hade som mål att ha hönshuset rensat innan helgen.
Wish me luck :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0