Snö, vart är du?

Än så länge har vi ingen annan här ute än Mr Frost, och tur är kanske det. För idag hämtar maken hem den nya bilen!
Weeeeiiiiii!


Den är visserligen inte svart, men har dragkrok och går på diesel... så nu slipper vi de dyra kostnaderna när jag rullar runt i min nuvarande shoppingbil (utan att shoppa).

Men som sagt.
Än så länge ingen snö alls.
Inte heller storm, tack och lov.
Maken har inte monterat på plogen ännu, och alla vinterkläderna är inte intagna ännu heller. Kanske kan vara en ide att göra det så man slipper leta efter dem när det är dags att bege sig ut för att ploga vid 5 tiden....

Nu... ska jag ta mig en kopp kaffe, njuta lite av den sovmorgon jag fick... och sedan väcka de andra kidsen för skolan :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Snön är här nu i Sollentuna, på väg till dig, men längta inte för den är blöt och blåsig=/



Puss

2010-11-09 @ 11:01:33
Postat av: Cin

nuuuu börjar det här med ;-) Puss

2010-11-09 @ 12:03:30
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0