PUh....

Active 2 är ingen lek.
För en otränad själv, och kropp, som jag är/har så är det en brutal träning.
Nu sitter ni kanske och är lite självgoda och tycker:"Äh... jag är så vältränad, så det där är inget för mig"
Men se ack vad ni bedrar er.

Jag körde Medium, och jag trodde att min hals skulle slitas ur kroppen.
Kippade efter andan och var helt övertygad om att jag skulle dö.
Sen trodde jag att det var någon som slog mig i ryggen, men insåg till min stora förskräckelse att det var förnekelsen som gjorde sig påmind i form av v a l k a r som dunsade ner mot rumpan när jag hoppade.
FY fan vad det gjorde ont :(
Nästa pass kör jag på easy... så kan jag öka upp när kroppen inte tar mer skada än att det är bra för den.

Man kan även köra online serru!
Då har man som sin egna lilla träningsgrupp och kör tillsammans fast ändå var för sig. Live liksom.
Man kan även köra som ett par, två samtidigt.... och jag skulle nog gärna göra det med en vän, om det inte var så att mina träningskläder är typ tyg som jag funnit.
TÄNKER inte köpa nya träningskläder utan ska i de gamla.
(där har vi förnekelsen igen)

Men... hur som haver!
Jag kan starkt rekomendera detta.
Och om ni undrar, så är min gamertag CiNsO75 (kexbox 360).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0