Nästa anhalt: VÄSBY!

Nu har snön tilltagit och jag har precis ätit lite sallad och tonfisk.
Jag är grymt dålig på att få i mig mat på dagarna... men börjar bli lite bättre på det.
Phipi fick sin mat hon med, men vägrade äta i vanlig ordning. Får iaf i henne litegrann med bitar av "vanlig" mat.
Alldeles strax... när som helst, så bär det av mot UpplandsVäsby och familjen Pettersson/Lövgren.
Ska bara vänta in kidsen först.

Blev ingen ÖF idag, men jag hoppas komma iväg i morgon.
Tog en kaffe hemma hos E ist och lattjade lite med Biffen, Greta och Melker.

GN har åkt in på sjukhuset igen. Av någon anledning verkar hon inte klara av att vara hemma. Ingen har sagt ngt till henne om Dopet, eftersom hon kommer bli så ledsen över att hon inte kunde vara med. Tragiskt och sjukt jobbigt att se en så nära person försvinna... Vill bara att allt ska bli som förr.
Hon är så liten, och så späd...

Kommentarer
Postat av: Adolf

Till att dela med GN ;)



http://www.youtube.com/watch?v=xlk0DeJ6Epk

2010-11-24 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0