Myskväll

Vid 15 tiden kom äntligen min familj hem :-)
Huset var så extremt tyst utan dem... (samtidigt väldigt nice, men saknaden är så stor när de inte är här) men nu är de äntligen hemma.
Barnen är lyriska över upplevelsen på Spelmässan och Emilia säger att hon har en ny bästa vän i MrTomasz (?).
Misstänker att min dag med dem på badet inte slår pappas dag på GAMEX...

Phipi fick vara hos svärmor själv ett par timmar, och det var nog välbehövligt. Skönt att de får lära känna varandra på ett avslappnat sätt :-)
Trots att Phii inte var på topp, så hade det gått jättebra.

Natten hade gått super. Trodde iof inget annat, maken har koll på det där.
Phipi vaknar visserligen flera gånger, men det har nog med hennes förkylning att göra....
Hennes rosslande som varit de senaste dagarna, sitter kvar och har blivit lite värre. Det sitter inte i näsan, och förhoppningsvis inte i lungorna...
Köpte nässpray till henne men det verkar inte komma åt för att få loss det.
Ingen direkt feber heller, men lite varm.
Som vanligt så har jag ingen aning om vart termometern är... jag har lagt den någonstans.

Det är första förkylningen för henne, förutom lite nästäppa i våras... och jag måste erkänna att jag känner mig lite handfallen.
Att lyssna på rosslet, gör att man vill hosta... men hon gör inte det.
Så i morgon får det bli en lugn dag så hon får softa lite.... Känner mig lite handfallen när jag inte kan hjälpa henne... :(
Skulle åkt till kära M&C i morgon... men vi skjuter på det till nästa helg ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0