Men vad bra!

Sitter här och försöker lägga upp dagen med inhandling till bakning inför dopet.
Om jag åkt efter det att jag klivit upp, men innan barnen kommit hem... så hade jag inte hunnit hem innan det blir mörkt.
Kanske vill de även följa med, tänkte jag.
Väntar jag tills de slutar, så hinner vi lagom handla innan innebandyn.

Tar beslutet att inte lämna dem ensamma i mörka skogen.

Då ringer de nu när skolan slutat... De vill gå på sportfritids!
SKITBRA!!
Men då ska de hämtas vid 16.30 och alla mina planer med shopping krusas och jag sitter här, med tanken på våra tomma skåp, och förbannar mig själv att jag inte åkte innan de kom hem.
FAN skulle jag sova för??

Förklaring: Varför planera så?
Jo... handling i Uppsala tar ca 2,5 - 3 timmar. Nästan en timme i bara resväg. Sen ska kidsen äta innan träning och maten skall isf packas in.
Nej... I morgon drar jag direkt när de åkt till skolan....
Blir att plocka i hönshuset ist.... och shoppa inför bakning i HEBY när Milis är på Innebandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0