KÖP NU!

I Barnens skola har vi beslutat att sälja tandborstar ist för kakor och sötsaker för att kunna få ihop pengar till skolkassan.



En tandborste används två till tre gånger om dagen och vid varje tillfälle blir man påmind om vem som har gett denna tjusiga tandborste. :-)

På baksidan av tandborsten finns en inbyggd magnet som gör att tandborsten fastnar mot väggen. freshabtandborsten finns i fem snygga färger och levereras alltid i en tilltalande förpackning med fem borstar i varje (se bild ovan).

Tandborsten har ett litet och vinklat borsthuvud gör det enkelt att komma åt de ställen som är svåra att nå. Avrundade borststrån, speciellt anpassad för känsliga tänder, förebygger irritationer i tandköttet. Den är utvecklad för varsam och grundlig rengöring av känsliga tänder.

PRIS: 100kr/förp


SKRIV EN KOMMENTAR! Så kommer jag och levererar tandborstarna!!
Tack på förhand!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!

Jag kan ta en förpackning eller till å med två, tandborstar går alltid åt!

Denna vecka är jag i Uppsala på kurs hela veckan... men vi kan säkert träffas nån gång nästa vecka?



/Veronica

2010-11-23 @ 14:42:38
Postat av: Joi

Som faster antar jag att jag e tvungen att köpa, så jag tar en :)

(fast jag föredrar att köpa dom på Ullared)

Hmm undra hur många man får för 100 kr...?

2010-11-23 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0