Helt underbart!

I dag vaknar jag av att maken ligger och nojsar med Phipi, vid 8.30!!!!
Inte så att han har varit uppe med henne utan hon vaknar först vid den tiden.
Helt underbart att hon har accepterat att somna om så jag slipper tiderna vid 4-5 tiden på mornarna (mitt i natten).
Hoppas det håller i sig.

Till min stora förtret så har nu kroppen återhämtat sig från bebis och gjort sig redo för att kunna producera fler ungar. Detta kommer självfallet inte ske, och jag skall göra allt i min makt för att försöka bli av med detta hemska skit som man som kvinna måste stå ut med månadsvis.
Dessutom.... första perioden efter förlossningen... kan pågå i evighet och kan även vara över i morgon. Men jag får redan nu ångest över den ev sextorkan som hägrar framöver... tänk om jag växer igen :(


Blir att införskaffa pluggar av alla de slag nu då... eftersom mina öronproppar är slut oxå.

Nu är det röja och städa som gäller, då vi får gäster i dag av de blivande gudföräldrarna som kommer ända hit från UK för Phipi´s skull.
Grymt kluven inför detta, för nu när de äntligen kommer och inte skall iväg (brukar bli en del ärenden här och där när de kommer över, vi har tyvärr inte ensamrätt på dem)....
Jag vill ju nämligen köra racet med vin, singstar och Dance center.... och samtidigt vara vid bygdegården 8.30 i morgon (yikes... det är ju samma tid som jag vaknade idag!!).
Det blir till att bita ihop och mixa ihop alltihopa bara :-)
Extra angelägen blir jag dessutom då det inte verkar bli ngn Englandsresa för oss pga den där jävla skitvolvon!!!

Nu är det ju även så... att om det är någon som önskar dyka upp i kyrkan trots att de inte fått inbjudningar till dopet så är det SJÄLVKLART att det är ok!
Vi kommer efteråt ha det i bygdegården, men även där finns det mer stolar och bord även om dukningen är efter antalet :-)
The more, the merrier ... är det inte så :-)

Nu har jag setat på toa så länge att jag inte längre kan gömma mig här och få det att verka logiskt (inte som att jag smiter undan städningen - att städa med min make är som att städa med sin mamma INNAN man flyttade hemmifrån).



Nästa helg fyller jag år.
25 år

Jag önskar mig (till maken):
1. Symaskinen jag visade
2. Piercingar
3. Restaurangbesök m familjen
4. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0