FABLE III

Weeeeiiiiii!!!
FABLE III

Numera är mina tankar låsta på möjligheterna att sätta mig framför en skärm och helt gå in i FABLE III. När och hur detta kommer ske, har jag ingen aning om.... men jag drömmer och ser fram emot det.
Lofi kom hem med det till mig idag, coh jag är h e l t salig... vill inget annat än att spela det...
Men jag har ingen önskan att bli störd av barn... jag har ingen önskan att äta, dricka eller göra n å g o t annat än att spela när jag väl börjar ....
... så därför börjar jag inte just nu....
Men jag vet att jag har det, och jag kommer så småningom sätta mig ner med det.

** Längtar **

Kommentarer
Postat av: Satu

Du och Robbe kommer att bli bästa vänner =)

2010-11-03 @ 22:57:38
Postat av: Cin

Neeej ;-) Jag ska introducera detta för dig gumman... ;-) You´re gonna love it!! ;-)

2010-11-03 @ 22:59:25
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Adolfkr

Helt kanonbra, dar spelet. Forsaker att introducera det till Charlotte ;) Skicka mig din xbox live profil.

2010-11-03 @ 23:21:57
Postat av: Cin

VAAAAA????

WTF Adolf!! Spelar hon inte FABLE???

* Chockad *

;-)

Min profil: CiNsO75



Seee u sooooon!

2010-11-04 @ 00:19:56
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0