Ensam i natten

Så är det.
Ensam i natten.
Fast jag har iofs stort sällskap av djuren och barnen.

I dag åt vi "ute" för första gången sedan vi flyttade hit. Eftersom maken är på GamersEve i Stockholm, så tog jag kidsen med mig till F och deras lilla pizzeria.
Pojkarna deras, som jag hade tänkt att ta med mig hem men inte kunde pga att M skulle bort, var jättebesvikna över att de inte kunde komma :( Men jag vågade inte ens plocka de äldre med mig eftersom jag inte tror att jag kan åka en vända till på vägen utan att ploga bort den töade snön först.... och den som plogar, ja han är borta.
Men vi lattjade lite med minstingen, och snackade med de äldre (3 och 6 år gamla) så jag tror det var ok.... besvikna, men ok.

Phipi roar sig med att jaga Déville.
Han är störtförtjust i hennes pussar, och hon i hans, men mindre förtjust i gåstolen som hon kutar runt i....
En till sats bullar blev till idag, och jag hoppas innerligt att OM maken kommer hem i natt... att han ger FAN i att äta upp dem! (hoppas även att han lägger sig i Emilias rum, så jag inte väcks av snarkningarn... Fast ... chansen att lyckas smyga in här obemärkt är EXTREMT minimal!!
Fick klart hönshuset för fåglarna idag oxå, så nu finns det värme där inne oxå. Måste komma ihåg att sätta en list runt dörren så det inte drar.

Nej, nu vet jag att det har blivit enormt trist inlägg... men min skalle är full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0