Early birds

Jag tror faktiskt att jag kan konstatera, att Phipi´s nya vana inte faller mig i smaken.
04.30 vaknade hon i dag, och fram till 05.00 går det att få henne ligga kvar i sängen utan att skrika allt för högt.
Oliwer var likadan, samma tid. Runt 05.00 varje dag.
Skillnaden med Phipi är att hon inte sover hela natten ostörd sömn. Dessutom snarkar hon nu när hon varit förkyld :-(
Tur att hon är ett sådant fruktansvärt charmtroll, annars skulle jag inte stå ut.

Idag skall vi testa att bege oss ut.
Vi skall ner till F på restaurangen och ta en kopp kaffe.
Hon är fortfarande lite rosslig, men vi får se hur det går. Misstänker att det som är nu, kommer sitta kvar hela vintern. Hon får helt enkelt acceptera att inte suga på andras leksaker utan hålla sig till sina egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0