Early bird...

Fast ändå inte.
Emilia hade match idag kl 11 så det blev att stressa upp alla hetshormonsrubbningar till max (behövdes dock ingen ansträngning till det) och sätta sig för att hejja fram superbrudarna i spelet.
Jäklar vad de är duktiga!!

Phipi´s alldeles egna present var att se till att mor hennes INTE har ngt att klaga på när det gäller sömnlöshet! Om jag tyckte jag fick sova lite de övriga nätterna, så fick varken jag eller maken en gnutta sömn i natt!
Hon däremot, verkar ha kirrat de mesta i sömnen, för hon är inte det minsta knäckt.
Somnade vanan trogen i hög skrikandes publik, och sussade gott medans jag hoppade och studsade på ribb bänken.
Can u ask for more?

Utanför fönstret är marken vit och snön fortsätter falla.
Maken är ute och leker med ATV´n och börjar faktiskt få en ganska så bra snits på det hela måste jag säga ;-)



Jag funderar lite på om jag ska plocka fram julpyntet och se hur vi skall dekorera här.
E, M och C kommer över för lördags käk och lite softvin. Så E kan kanske komma med lite tips och ideer.
S, R och S skulle ha kommit även de.. men R är krasslig fortf så vi tar det en annan dag. Bättre att vara fitt for fight sas ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0