Badhus

Yep... tro det eller ej men jag har varit på ett badhus.
Ensam... med kidsen.
Jag har även duschat i de offentliga duscharna tillsammans med massa nakna damer som böjer sig ner och tvättar sig. Det är knappt så jag ens klarar av att skriva om det....
Duscharna var trånga...

De som känner mig, VET exakt vad som just nu pågår i min skalle. Kidsen VET att om det är någonstans man inte skall mucka med morsan, så är det i ett badhus.
Alla hjärnceller flyr nämligen fältet och jag fylls av fruktansvärd avsky.
Jag har ENORM fobi för badhus!
OCH offentliga duschrum.

Hur som helst, så var vi iaf på ett badhus idag.
Jag och barnen.
Eftersom Phipi var med, och jag var enda vuxen... så var det bara att svira om till b i k i n i och knata in.
Jag har dessutom setat i en BARNPOOL (aka pissoar) och lattjat med Phipi....
Det var så ovant att ha bikini på sig att jag vart orolig över att det inte var ngt som skyddade mellan benen.....

Men det gick bra... vi överlevde och lär nog åka dit igen.
Why? - Träningsmöjligheter

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bra jobbat cinna. Mamma Cecilia är stolt.:)

2010-11-05 @ 07:36:30
Postat av: Cecilia

Bra jobbat cinna. Mamma Cecilia är stolt.:)

2010-11-05 @ 07:36:43
Postat av: Mia

Mycket imponerad=)

puss

2010-11-05 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0