Aaaaoooooo!!!!

Fy i helvete!
Vem fan sänkte taket?

Eftersom jag drack vin igår, så är det ganska svårt att avgöra om huvudvärken är den "vanliga" eller om det har med vinet att göra.
Kanske är det den "vanliga" som fortfarande har vin i sig.... Skulle förklara den konstiga vimmelkantiga känslan jag har i kroppen.

Svägerskan tyckte jag skulle hålla mig till kvinnosaker idag.... men det får räcka med gårdagen, jag vill ju inte ha vibrations skador när veckan börjar.
Någon måtta får det vara.
Kanske en rask upp piggande promenad i det härliga höstvädret.

Eller bara fable för hela slanten :-)
Vågar jag? Börjar jag kan jag inte sluta.... och jag är u fortfarande vimmelkantig så det lär inte gå så bra med den tänkande biten.

Nej... nu är det färdigskrivet.
Fingrarna lägger sig inte där de ska på tangenterna, så det blir halvt om halvt pekfingervalsen.... och det står jag inte ut med... tar för lång tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0