02:46

Efter en mycket trevlig kväll så har nu alla åkt hem och min saknad efter familjen är enorm.
Hundarna få inte kissa mer förrän det blir ljust ute igen.
Hell no!
Om ni visste hur mörkt det är här ute, så skulle ni känna samma sak ;-)
Trots makens tips om att byta propp på utsidan, så har jag inte fått igång utebelysningen... och utan utebelysning så blir det hyfsat mörkt här ute.

Trött som fan är jag, men jag känner iaf att jag måste skriva lite grann.
I morgon blir det fable för hela slanten... :-) Eftersom kvällen inte blev så farlig så satsar jag på tidig morgon....
Men vi får ju se hur natten blir, har ju en tendens att inte kunna sova när lofi inte är här hos mig....

Kommentarer
Postat av: Satu

Tack för en helt underbar kväll! Skönt att vara med människor som man bara kan vara sig själv med. Gillar dig så mycket Carina!!! KRAMAR

2010-11-06 @ 03:13:54
Postat av: Cin

Tack själv! Det var jättetrevligt!

Vi får försöka styra upp ngn parmiddag, så Grabbarna också får lära känna nya männsikor ;-)

Me like u 2 SaTu ;-) kram

2010-11-06 @ 11:29:28
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Satu

Det tycker jag absolut. vet ju att de skulle ett intresse gemensamt =)

2010-11-06 @ 11:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0