Vikt uppdatering:

Omfånget verkar förvandlas.. inte försvinna... förvandlas.
Vikten däremot, rör sig inte så mycket.. men jag har hört att muskler väger mer än fett och det är säkert därför jag inte får uppleva lägre siffror de gånger jag ställer mig på vågen.
Antalet byxor jag kan använda ökar iaf.
Dock sitter de inte som de gjorde en gång... men min svaghet för stora pösiga brallor, resulterar just nu i tajta ickestretchiga varianter av dem.

Visste ni förresten att de även blir kortare på längden när man trycker ner fettet i brallor som bara precis så där går att få igen.
Magen min minskar den med... och någon stans där inne kan man känna en svag svag ... mycket svag... antydan till muskelvävnad som skulle vara möjlig att träna upp :-) Lovely :-)
Men vanligtvis känns den mer, och ser ut som.... en... hrm... djurpung.



Inte pung som i säck med kulor, utan pung som de pungdjuren har... känguru och pungråttor och sånt.
Fast min pung har ingen öppning... den bara hänger på magen, och följer tyngdlagen till punkt och pricka.

Får jag inte bukt med den kan jag ju alltid öppna upp under tuttarna, och sedan ha den delen som en handväska.

... but I´m getting there!....
Nu har jag iaf fått hem en lättare vagn som jag har i bilen hela tiden, och går promisar när jag väntar på att Emilia ska sluta skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0