Vikt uppdatering:

Sugen på en liten liten mjukglass.
De hade för 5 kr på IKEA, men Philippa började skrika när jag kom fram till kassan efter att ha stått i kön läääänge.
Så det blev ingen glass.
Bara två korv med bröd ... 10 poäng (fuck), och inte var jag mätt heller.

Tog en sväng förbi MAX... och noterade att de hade lyxshaken kvar.
Dessutom hade de utökat den med Chokladsmak.
Måste ha tänkt högt, för när vi kom fram till luckan för att hämta glassen, så lämnades det ut lyx shake choklad.
Mums.
Vet inte hur många poäng den har... men misstänker att jag brände minst två dagars poäng på den.
God var den iaf.


Och nu kommer maken med Pizza.... jag vill inte räkna poäng mer idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0