Vikt fan!

Idag registrerade jag mig på Viktväktarna online.
Eftersom det var tack vara deras hjälp och metoder som jag lyckades gå ner alla de kilon jag drog på mig med Emilia, så blev det mitt val även denna gång.
Snart är Philippa två månader gammal och jag tycker det är dags nu.
Jag mår alldeles för dåligt för denna vikt.

Träning i all ära, men jag kan ju fan knappt röra detta fett ... så jag måste även lära mig äta rätt igen.

Inskrivningen var inte det roligaste jag gått igenom på sistone.
Inte heller var bilderna (förebilderna som jag tog för att minnas) något som jag kommer lägga in här i dagsläget heller. Kanske kommer de in när jag minskat lite.
Jag har hela 35,9 kg att gå ner till min målvikt, och då har jag iaf redan minskat 12 sedan förlossningen...... så ni kan ju gissa hur jag ser ut.... (fäller några tårar...)

Viktväktarna blev det iaf.....
Deras program och online funktionen verkar iaf tio gånger bättre än vad den varit förut. Där finns alla redskap och jag slipper bläddra i böcker och dyl.
Omräknare, för att beräkna produkter om jag inte finner dem i registret.
Point räknare, så jag slipper räkna för hand.
Samt alternativa produkter jag kan välja istället för det jag kommer på :-)

Förra gången tog det ett år... undrar om det går fortare denna gång... eller om det tar längre tid.
Trist om jag inte ska trivas bland andra människor förrän om ett år..... :-(

Wish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0