Tisdag...

Veckan tickar på.
Dogsen ligger på altan, i solskenet och slappar.

Philippa ligger här på bordet framför mig och är måttligt road över att hon ligger där istället för i min famn. Men... dags att lära sig tidigt i livet... att man faktiskt inte kan få allt man vill ha.
Man kan önska sig, men det är inte säkert att man får det.
Samtidigt som det är lite tärande, så är det även underbart. Hon är vaken betydligt längre stunder nu än tidigare och har blivit lite mer bebismänniska...
Blicken följer och man möts av leenden OM man bara ger henne den uppmärksamhet hon vill ha.
Gårdagen och i dag är lite mitt fel... magknip... jag har druckit mineralvatten... :-(
Håller mig helt till saft fortsättningsvis.

Alldeles strax ska jag spänna på henne i selet och bege mig ut till tvättstugan för att ta hand om tvätten.
Passa på att hänga lakanen ute i solen.

That´s all folks!
Philippa ger mig inte mer tid än så här ;-)
just nu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0