Spännande!

Det är först nu som jag får känna på hur det är att bo på landet där vi bor.
Snickarna är nu klara med sitt, och det är bara lite småputs kvar som de kommer ta närmare besiktningen av huset.
Allt annat är på plats....
så nu lämnar de mig ett par veckor.....

Hästarna har släppts ut i hagen bakom oss, och det ska bli skoj att se hur Max reagerar på dem.
Hittills har han inte fått gå okopplad idag, då jag inte vågar släppa honom innan han sett dem på nära håll. Iblan kommer de ju fram till staketet och står och tittar in på vår tomt....
Jag vill inte att hundarna springer in dit, eftersom hästarna "leker" med hundarna och deras hovar är hårda. Dessutom är inte våra hundar hästvana.....

Om en liten liten stund... när de verkligen har åkt härifrån, skall jag gå in och filma lite i huset.... visa hur det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0