O... M... G....

Shit vad trött jag är idag.
Men så går det när man är vaken längre än jag borde i jakten om att reclaim my 6 life ;-)
Det är prioriteringar som gäller.
Men det var helt klart värt det.
Lite mer sådant så kan man kasta in lite romantik oxå... kanske...
Tills vidare får man helt enkelt nöja sig med det som hinns med ;-)
Wooohaaa!



Efter förlossningen har jag inte direkt varit... sugen...
Inte heller gör det mig så sugen att ha en bebis fast i tutten.
Samtidigt känns det som om varenda liten bit av mig som person försvunnit helt.
... eller ska jag kanske säga att det blivit MER av det än jag önskar med tanke på storleken.

Kanske tycker folk att jag klagar... att det inte borde vara så stor grej att ökat så mycket i vikt under graviditeten.... men det slår hårt på mig och jag vill gärna gömma mig för alla.
Jag är inte jag längre.
Jobbar på det, men det går inte så fort som jag önskar (typ vakna upp i morgon bitti och vara tillbaka till mitt vanliga jag).

Sen... av någon anledning... så slocknar jag, oavsett om jag är trött eller inte, som en stock när Philippa ammats för kvällen.
Man är visst inte tjugo längre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0