Nu är det nära.

Snart är alla prylar borta från badhuset... rummet... eller vad fan man ska kalla det.
Om grabbarna grus är kvar i kväll, så kanske maken kan få assistans med att bära in kyl/frys :-)

Längst in i det utrymmet finns nämligen bastun :-) och frysboxen... frysboxen som ger mig möjlighet att köpa på mig mer matvaror och hamstra lite, inte bara shoppa för stunden....

Nu är det nämligen dags att handla igen, och jag måste göra det i morgon.

Ica Maxi... eller Willys?
Willys har grymt billig frukt, men det är längre att åka dit.
Ica Maxi får jag bonus på, samt kommer snart kunna köra självscanning... (kan itne göra det förrän jag fått det riktiga kortet).

Funderar på att fixa lite spad för surdeg oxå... så jag inte behöver köpa på mig jäst som blir förstörd hela tiden.

Blöäää....
Nu är det dags för mat.
Kyckling med bacon i sås serveras med ris och broccoli :-)
yum....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0