Nice

Igår var jag och storhandlade med Emilia... UTAN Philippa, som var hemma med bror och Mattias.
Supernice.

När jag var där, så fann jag en jävla massa produkter som jag behöver till mina fötter. Efter graviditeten, viktökningen och den allmänt dåliga hanteringen av dem... så behöver de sig en rejäl putsning för att kunna visas ute.
Och då menar jag verkligen rejäl.
Vissa människor, kanske de flesta, tycker att fötter är äckliga.
Jag med.
Om de ser ut som mina.
Min make däremot, har superlena jättefina fötter (fjolla).

Nu har jag iaf införskaffat mig:
- Salt
- Salva
- Skrapa (inte fil... skrapa!)
- Järnfil (ser ut som ett rivjärn)

Så nu blir det fotbad och putsning även av mig, så jag kan få ha fina fötter i sommar och gå barfota utan att skämmas :-)

"Fötterna ger stöd och balans och fungerar som stötdämpare för hela kroppen.
Det är fötterna vi står på. Det är de som tar oss dit vi är på väg i livet
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0