Mia Seaman!

Djupt inne i djungeln som även kan kallas minne, så klingar det en ihärdig klocka.
Den ringer och ringer och ringer och slutar inte.

Det är något som händer och jag vågar nästan säga att det sker i morgon... men det är som sagt var djupt inne i djungeln och jag är inte direkt känd för att kunna ta mig igenom den.

Undermedvetet går jag och sjunger... vad är det för dag idag, jo det är Mias födelsedag... liksom i förberedelser för morgondagen.... Om jag nu har rätt.
Det återstår att se om jag ringer för tidigt eller försent... eller om jag faktiskt för första gången i historien lyckas pricka in en födelsedag rätt ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Nära nära gumman, men det är idag jag fyller så då kan vi ju iaf konstatera att du var den första som tänkte på mig=)

Puss och kram min stjärna, hoppas vi ses snart=)

2010-05-12 @ 08:51:23
Postat av: Cin

Yeeeaaaayyyyhhh!!

Då var jag ju rätt ute!!!

Inlägget är faktiskt skrivet i går 11/5 :-)

2010-05-12 @ 09:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0