Fix

Om man har en bebis som inte vill ligga ner någon annanstans än i famnen på mamma, medans hon vaggar bebis fram och tillbaka... så är bärsele en underbar uppfinning.
Allra helst dagar som den här... när jag bakar.

I morgon är det skogsfika för Ollan, och jag tänker inte åka land och rike runt denna gång för att jag inte kommit ihåg att fixa fikabröd!!
Så det så!
När jag ändå är i farten så slängde jag ihop en kaka till snickarna och målarna med.
De är riktigt många här idag :-)

I sista sekund ångrade jag mig från tapeter till målning på väggarna i sovrummet, så det var bara för målaren att sätta sig i bilen och åka in till Uppsala ;-)
OM man frågar mig om sådana saker, så är det självklart att jag får beslutsångest... Och när jag ser att tapeterna som vi valde inte går ihop med det jag tänkt mig,.... ja då vill jag ju ångra mig...
... så de får en kaka så kanske de inte hatar mig alltför mycket ;-)

När jag står här och vispar i köket, så är det hela tiden någon som slår mig i ryggen!
Jag vänder mig om och det är ingen där!
Om och om igen skedde detta så jag vänder mig om helt plötsligt när jag gjort just en sådan rörelse.... och SMACK!!!!
Gäddhänget kom med sådan kraft att jag nästan blev utslagen helt!
Sjukt galet.
Träningen måste helt enkelt gå fortare än så här... jag kan ju skada mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0