Tomhet...

Har inte skrivit ngt idag, då jag tillbringat dagen med att åka med kidsen till mormor.
Jag har sådan ångest, och det kändes ungefär som när jag lämnade bort dem första gången... Fast de hade inte riktigt samma reaktion som då ;-)
Min önskan över att få tillbringa tiden med dem där, istället för att ligga här och ha det trist, växlas med risken att inte ha maken med på förlossningen. Han skulle aldrig hinna.

För övrigt är skallen tom just nu.... bara full av saknad efter barnen...

Mina små pluttar ... mina änglar....

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Passa på och njut nu kvinna sen blir det bråk och slagsmål blandat med spädbarnsskrik. Kram på dig.

2010-03-03 @ 15:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0