Snabbis :-)

Härligt härligt att kunna röra sig igen! Love it!

Bror och Memma kom med oss ut till huset idag, när vi skulle ut med vitvarorna.
Tanken var även att vi sedan skulle stanna kvar och städa stugan som vi snart skall bo i....
Men det sket sig bokstavligen då det sprutade vatten åt alla håll när jag försökte få igång vattenpumpen.
Antingen har den fryst sönder i vinter, eller så har packningen inte riktigt fungerat när de fixat indragningen till huset. Hur som helst så får snickarTobbe iaf fixa det tills i morgon... fixa dit röris med orden, gör om gör rätt ;-)
Om en vecka måste det vara rinnande vatten där!!

Så det blev att åka hem utan att städa...
Men vi får helt enkelt åka tillbaka i veckan medans kidsen är i skolan.

Jag tror heller inte att det är alla som kan skryta med att man har ryttartävling utanför huset. På "vår väg" går nämligen Uppsala ritten, vilket innebar att vi gång på gång på vägen ut fick stanna för att släppa förbi grupper av travande hästar. Inte illa pinkat.

En sväng till centrum blev det oxå... tossisar till Pippa skulle vi ha men det blev ... lite till sas... hehe.. svårt det där att låta bli de övriga kläderna när vi är och handlar.. haha.
En ny parfym och deo, då jag tröttnat på svettdofterna som jag alstrar nuförtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0