Shit....

Det blir svårare och svårare att hålla humöret upp när tillvaron är som den är.
Många kanske tycker att det vore super att bara få ligga och slappa i flera månader, men så är inte fallet.
Det håller på att göra mig vansinnig, och varje gång som det blir bättre så händer ngt annat.

Svullnaden som är nu, på händer och fötter, tillsammans med det andra.... är riktigt jobbigt.
Har kommit överens med BM dock att inte sätta igång förlossningen ännu, utan försöka få det att ske när det sker. Förutsatt att jag orkar med väntan.
Risken finns, förutom att komplikationerna blir värre, att jag inte har ork kvar till förlossningen....
Samtidigt är jag så angelägen att föda, för då börjar svullnaden och alla krämpor försvinna....
Men så länge Pippa mår bra, så vill jag att det sker naturligt....
och jag vill att det sker naturligt NU!!

En sak är iaf säker... jag kommer ha så mycket att göra att datan kommer stå och samla damm..... Trodde aldrig jag skulle uppleva den känslan ;-)
Talade med maken, och vi ska försöka oss på mässan iaf... blir det för jobbigt, så får vi åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0