PUh....

Shit vad jag håller på att förflytta mig nu, men inte händer det något för det.

Ute vid huset idag... skulle möta elektrikern för att gå igenom eljobben i huset.
Telia skulle även komma dit, så det var bara att se till att man är på plats "hantverkstiderna" som för mig är heeelt okristliga.
Gick upp vid 07.00 efter en natt med värkar och knappt ngn sömn... in i bilen och direkt iväg.
Och NEJ jag körde inte själv... kan inte det längre....
Var på plats strax efter 8 tiden och då var även redan elektrikern där...
Vi gick igenom allt på huset... och var klara vid 10.30 ca
.... sen kom telia först vid 15.30
Såååå typiskt.

Inget att göra och en massa timmar att fördriva med maken och alla värkar.
Ett tag visste vi inte riktigt vad vi skulle göra, för värkarna gjorde att jag inte ens kunde stå upp rakt....
Meeen som alla gånger tidigare, så har de nästan gått över nu :-(
Helt galet!

Nu är jag så trött och slut att det bara är sömn som gäller ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0