Nu jävlar!

Rörelseförmågan av min enorma hydda är ju väldigt begränsad.. men idag bar det iaf iväg till IKEA.
Täcke, kudde, påslakan och lakan till Pippa.... för samma pris som ett täcke på barnens hus.
Självklart är det ju skillnad även på kvalitet, men alla i familjen utom jag (eller.. ja alla i familjen just nu när även jag sover utan) sparkar av sig täcke i sömnen och kidsen har gjort det sedan de var små.

Vi kom därifrån med lite småprylar, som man alltid gör... men själva tanken var mest att röra på mig mycket när maken ändå är hemma och kan ta assist på alla andra prylar som skall göras under dagen.
För nu efteråt... är jag mer orörlig än en sten som ligger fastgrodd i backen.
Höfterna stela, fötterna enorma och värkar som kommer och går...

Om inte Pippa kommer i natt... eller idag... så är det Bauhaus i morgon.
Sätter inte detta igång henne, så kommer hon nog stanna inne så länge hon kan....

I kväll eller i morgon innan bauhaus, så skall vi även åka och titta på vilka möbler vi vill köpa från de blivande gudföräldrarna :-) Blev ju inte av sist, så jag hoppas på att komma iväg snarast!
Dessutom är jag så fruktansvärt nyfiken på bilderna från det nya huset... maken snackar om dem hela tiden... men jag har fortfarande inte kunnat förflytta hyddan ditåt ;-)
Men denna helgen så :-) Jag är så fruktansvärt nyfiken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0