Holy fuck!

Inser till min fasa att denna rubrik använts flitigt av mig sista tiden :-) Och om det verkligen var ett heligt knull det var frågan om varje gång, så hade ju inte det varit helt fel.
Maken e lite chicken på den frågan, men utan är jag ju inte helt.
Dock är känslan av att vara lika rörlig som en strandad val, inte det minsta uppeggande ;-)
Men maken levererar det jag önskar så jag får nöja mig med det tills Philippa kommit fram.

Nu är det 11 dagar kvar till BF.
Dagen börjar med fruktansvärda höfter... känner mig ungefär som min mormor brukar se ut när hon tar sig fram.... och huvudvärk.
Även ett par värkar har gjort sig till känna, men jag misstänker att det är ansträngningen av att röra mig med dessa höfter som satt igång dem.
Det som nu återstår på morgonens lista, är att ta en eller två alvedon och se om huvudvärken släpper....

Om ni önskar läsa det som senast fick mig att nästan kissa på mig av skratt, så bifogar jag en länk här.
Lyssna och du skall höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0