Godmorgon :-)

FAktiskt så är det det... En god morgon.
Den första på mycket mycket länge :-)
Nattens sömn har varit super, bara vaknat en enda gång och inte utav smärta!

Vaknade och kände mig faktiskt t o m utvilad!
Jag hoppas det håller i sig hela dagen, gärna hela veckan. Skulle vara så skönt att inte gå och irritera sig på saker ... onödiga saker.
Denna vecka kommer en mäklare hit, och jag skulle gärna vilja rensa lite så det inte är så rörigt av grejor överallt.
Vad jag inte förstår, är varför maken behöver 4 lådor med "dataprylar" inne i garaget, istället för att förvara dem på andra ställen....... fast det förståss.... VART har jag ingen aning om ;-)
Men jag antar att det är saker han helt enkelt inte kan slita sig ifrån ;-)

Jag har upptäckt att jag försöker få kontroll på vart alla prylar befinner sig, vad som blev kastat när vi flyttade ut (då maken rensade allt själv) och vilket skräp som fortfarande måste slängas.
Saker som jag från början inte tänkt ta itu med förrän vi flyttat till huset.

Eftersom jag sist inte mådde så bra när vi var ute, och inte har mått så bra veckan som varit... så blev det inget stugan i helgen alls.
Inte heller blev det ngt Bauhaus, men IKEA hann vi med och besöka de blivande gudföräldrarna :-)

En sak som jag måste ha är en råsaftscentrifug.
Men vilket märke?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0