Väntan.

Som tidigare nämnt, så har det varit en enormt lång väntan på vårt hus, men nu är det äntligen klart!
I dag blir det andra natten i huset, och vi har tack vare hjälp, fått över alla våra prylar.
Tack Stefan och Thomas!!!
Nonna och Nonno kom även över. På så sätt kunde Oliwer köra sin Cup i fotboll, och jag fick assistans med Philippa så jag kunde torka.
Nu blev det dock så att Philippa passade på att sova lugnt i vår säng, så jag fick istället assistans med att torka.
Så vips var det klart.

Maken fixde och donade så nu, efter en hel helg utan, så har vi äntligen internet igen!

Nu ska jag snart krypa till kojs med min make igen, som jag inte fått sova bredvid på ett par månader.

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till Nya huset.Ge mig bilder=)

puss och kram

2010-06-07 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0