Lycklig fortfarande :-)

Äntligen kom värmen tillbaka, och det fanns möjligheter att vara ute.
Trots att jag sagt till mig själv att inte göra det, så har jag faktiskt utnyttjat situationen med att Emilia är så duktig på att ta hand om Philippa idag.
Tack vare det har jag lyckats med att klippa gräsmattan (Emilia klippte lite hon med), Tvättat två tvättar, en underbart god sallad till middag, samt chokladkladdkaka och hemmagjord vaniljsås som vi tog med upp till grannen för att gratulera honom på sin födelsedag.
Det var lyckat.
Gott.

Efter det tog vi en sväng till Tenabadet för ett kvällsdopp. Maekn och sonen mötte upp efter fotbollen och så fick kidsen bada lite.
Svinkallt säger jag, men barnen ville inte åka hem när det var dags.
Men med löften om att åka dit vid 10 tiden i morgon, så kom de motvilligt upp och svepte handukarna om sig.

Nu är det nanna taim :-)
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0