Lack som fan!

Jag upptäckte igår att mitt email konto blivit "hackat" och någon skickat ut reklam för Iphone från min mail till ALLA mina kontakter.
Fruktansvärt irriterande, då jag är enormt försiktig med vilka sidor som jag går in på... Har jag något skit i datorn, eller var det bara av en slump?
Jag ber iaf tusen gånger om ursäkt över det inträffade och hoppas att det inte skapat problem för någon.

Det finns en grej, som jag inte önskar nämna om i bloggen... inte i detalj, men just nu är det så frustrerande så jag måste bara skriva av mig.
Det har med min son att göra och något han håller på med.
Jag är så less på att ta reda på det och så less att om och om igen tjata om det utan att få den minsta respons.
Stämmer det verkligen det han säger, eller har han blivit expert på att ljuga?
Det övergår mitt förstånd hur man kan göra så och tycka det är ok.
Hur jag än försöker närma mig problemet, så ger det inga resultat.
Ursäkterna blir bara fler.
Snart måste jag ta proffisionell hjälp.
Jag är så ledsen för hans skull.

Nu är det bara två dagar kvar till skolavslutning.
Första avslutningen för kidsen i denna skola :-)
Sen kommer barnen vara hemma med mig hela sommaren :-)
Niiiice!!

Nu till helgen får vi även finbesök av både Max ägare aka Philippas gudföräldrar, och barnen i familjen!
På lördagen kommer min kära lilla systerdotter finally. Vi har väntat och väntat på att hon ska kunna komma hit och vara över natten.
Pga platsbrist har det inte gått tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0