Hot hot hot

Men det är mer än vad man kan säga om min utstyrsel!
Långt ifrån HOT! Men jag vägrar att införskaffa rätt storlekar, utan Ska ner till mitt forna jag!
Det jag talar om är vädret!
Grymt nice. Underbart att bo på landet!

Först blev det badet igen i morse, men bara en snabbis.
sen vete fan vart tiden tog vägen.... för nu är det plötsligt kväll igen... men det känns inte som det.
Värmen gassar på fortfarande.

Under tiden som klockan tickat på så har jag rensat alla dessa jävla pinnar som hundarna har dragit fram. Och jag måste faktiskt erkänna, att trots att jag haft sådan ångest för att jag inte kan börja med tomten detta år... .så är jag så glad att jag inte kan göra det.
Eftersom Max gräver gropar här och var, så hade mina ev rabatter inte fått vara ifred.
Lydnaden på honom har dock fixat till sig extra bra! Han är bra lydig nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0