Vilket väder!

Helt underbart!
Och trots detta är det så många som varit inne på min blogg för att se om jag uppdaterat eller inte.
Jag är hedrad (sänker huvudet och bugar).

Fast jag har inte njutit av vädret utan vi hade avsked för våra bonusbarn (synd att ni inte kunde stanna och grilla) och åkte sedan till Bauhaus för att köpa sten.
Fann en väldigt nice svart sten som vi båda föll för... men den skulle ta så lång tid att få hem, så vi fick nöja oss med en vanlig grå.
Funkar iaf... det är ju bara en gång.
Jag blev dödligt förtjust i Stonewood! Love it... ska bygga ngt med det sen, måste bara tänka mig för ordentligt, då den kostar 259kr/ stenplanka.



Ironiskt nog så var IKEAs parkering helt tom, medans bauhaus var smockfull.
Man ser ganska så tydligt att folk jobbar ute när det är sådant här väder. Men vill man ha det soft på IKEA så skall man verkligen välja en sådan här solig dag.

Eftersom altanen inte byggs förren till Makens semester, så inhandlade vi nu ett litet partytält så vi iaf kan sitta och äta ute.
Myggnät är ett måste!

Nej, nu ska jag vika tvätt till ljudet av fotboll och sedan skall jag återgå till min bok ;-)
Jo... jag läste ut Bree Tanners andra liv


...och var även så korkad att jag läste provboken jag fått ... den med endast två kapitel.
Fallen ängel.

Jag kallar mig själv korkad, då boken verkar grymt bra.... men inte släpps förrän 1a augusti!!!
Som tur är fann jag den engelska varianten... Hush hush... och beställde den, så jag väntar in god läsning i sommar :-)
Jag kan faktiskt läsa mycket, då Philippa gillar att amma LÄNGE!

Nu ska jag vika tvätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0