Vikten....

Holy shit.
Jag har medvetet smygit undan när det är dags för fotografering...
Men i helgen var vi på bröllop... och det kändes faktiskt väldigt bra när jag klädde upp mig inför bröllopet.
Men nu..... när jag beskådat bilderna där jag trots allt fastnat på så inser jag att jag måste speeda upp detta innan jag sjunker ner i en "deppa" period igen.
Känslan av träningsvärk är en bra känsla som brukar slå över det mesta av vikten.



På bild nr 2 sitter jag i bakgrunden till vänster och man ser hela min ryggtavla (Nej, det är inte väggen... det är jag).

Såå... ni hajjar vad jag menar..... Yikes!!
Nu stryps sockerintaget (FAN - jag som köpte ballerinakakor!!) och restriktionerna kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0