Vampyrer

Jag gillar stories som handlar om vampyrer. Därför är det inte förvånande att jag även gillar Twilight böckerna, och filmerna.
Eller... jag gillar övernaturligt... och har alltid gjort det.
En av de filmer jag tyckt om genom tiderna och faktiskt kan säga tillhörde en av mina favoriter, var BLADE.
Och till min stora lycka så visas den på tv idag :-)



Yeeeeeaaaayyyyhhhh!

Boken jag läser om just nu har även den vampyrtema, men av lite annan variant.
Lite mer som True blood serierna.
Den tillhör serien House of Night



Vampyrer lever mitt i bland oss, och helt öppet även om inte alla gillar det.
Den typen av story tycker jag inte lika mycket om som de som enbart handlar om mystiken runt dem.
Men de funkar :-)


Kommentarer
Postat av: Nillo

Blade e den ända film med vampyrer mm som jag kan se...;-)

2010-07-05 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0