Ozzie...



Numera när jag kommer in i rummet så möts jag av glatt kvittrande... eller kvitterkrax kanske man ska säga att det låter som...
När det är dags att öppna buren, så sitter hon redan vid öppningen och väntar. Ivrig att få se vad som skall hända.
I början var hon skygg... men nu måste jag verkligen vara på min vakt då hon vill upp på mitt huvut och försöker klättra upp på axeln.
Hon är helt besatt av mitt örhänge i näsan. Den skall hon bita på till varje pris.
Bara den som sitter i näsan, inte de i öronen.
Vågar dock inte släppa ut henne ur buren riktigt ännu... allra helst inte nu när vi ska åka bort.
Fattas bara att hon vägrar gå in igen ;-)
Nej, sen när vi kommer hem skall jag låta henne komma ur buren och flyga i rummet... vill hon inte gå in då, så är det bara att hon stannar ute tills det passar henne ;-)
I rummet alltså ;-)

Nu ska jag packa!
(gäsp)

Kommentarer
Postat av: christer

det e bra att hon börjar trivas hos er

2010-07-25 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0