Mitt i natten

Nu är det natt.
Midsommar har passerat så nu går vi mot mörkare tider... och det är svart ute.
Eftersom jag somnade av utmattning i dag och sov i ca 2 timmar tillsammans med lilltösen, så har jag inte kunnat sova hittills.
Tänkte att jag kanske skulle försöka få lite gjort, eftersom jag inte får det på dagarna... men mörkret ute gör att jag inte har någon större lust att springa in i stugan för att lämna saker.

Nu är det iaf fredag, och i morgon måste vi iväg och beställa sten till framsidan samt material till altan på baksidan. En storhandling skall vi beta av oxå, då förråden har sinat.
Och på söndag får vi besök av svägerskan.
Hoppas på fint väder så vi kan grilla.

Nu ska jag försöka sova lite, så jag orkar med morgondagen.
Jag... är .... helt ... slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0