Ja då var han färdig.  Kl är 03 och vi rul...

img_6807 (MMS)

Ja då var han färdig.  Kl är 03 och vi rullar hemåt igen.  5 st dränage fick han i huvudet och skall på återbesök om ca tre dagar.  Det är så typiskt att detta händer nu. Vi ska resa bort den här veckan som kommer. Enda veckan på hela sommaren.... Fast nu vill jag ju vara hemma med Deville... Inte lämna bort honom!  Mor och far tar hand om honom och jag hoppas verkligen att de fortf kan tänka sig att göra det trots vet besök, torkande av dränering och pysslande med såren. Inte att glömma medicineringen....  Nu måste vi koncentrera oss på att köra hem och förbereda oss på morgondagens resa.  Jag stannar dock hemma med dogsen, vågar inte lämna dem och Deville KAN jag inte lämna...  Godnatt


Kommentarer
Postat av: Adolfkr

Carina,

vad hande antligen? Vi ar bada jatte ledsna, varfor ar dom helt plotsligt sa osams? Jag forsoker att ringa Mattias under dagen. Tar hand om er och har en underbar resa ...

2010-07-23 @ 08:32:12
Postat av: Emsan

Men så fruktansvärt, jag tänker på Er alla!



kramar

2010-07-23 @ 10:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0